søndag den 9. januar 2011

Køb af Extensions

Hvordan kommer man så i gang?
Det kan godt virke en smule overvældende første gang man giver sig i kast med at undersøge extensions.
Hvor skal man købe sit hår, hvilken farve passer, hvordan skal længen være osv.osv.
Jeg vil anbefale at man som første gangs køber går ind i en forretning og prøver en masse forskellige indtil farven passer. Hvis man bor i København er området omkring Istedgade særdeles godt. Men, Men, Men pas på de ikke snyder jer og tager alt for meget for håret. Det er set før at første gangs købere eller folk der bare ikke ved hvad håret burde koste er blevet snydt. Jeg vil her give en kort liste over hvad jeg selv betaler når jeg køber hår på Vesterbro.

Human hair 18inch. : Max 550 kr.
Human hair 16inch. : Max 450 kr.
Human hair 14inch. : Max 350 kr.
Human hair 12inch. : Max 250 kr.

Alt over ovenstående beløb er direkte svineri. Husk på at selvom de siger en pris kan man sagtens prutte om prisen. Butikken ved jo godt hvad de har givet for håret og det er ikke i nærheden af hvad de som siger som første pris. Derfor, læg ud med at sige jeg vil give dig f.eks. 500 for det her og hvis de siger nej så går i bare længere ned ad gaden til en af de 1000 andre hårbikse der ligger deromkring.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar